Pannenkoekenverkoop Jins

Datum:
11/10/2020 - 11:30 to 13:30
Jin

Beste ouders, leden en sympathisanten

De pannenkoekenslag van de jins werd in eerste instantie georganiseerd als alternatief voor de verkoop van pannenkoeken op de jaarmarkt, die omwille van COVID19 geannuleerd werd. De voorbereidingen waren in volle gang, maar COVID19 was ons opnieuw toch net een stapje voor.
Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, zullen er vanaf vrijdag 9/10 opnieuw strengere regels gelden. Als scoutsgroep hebben we dan ook beslist onze verantwoordelijkheid te nemen en de pannenkoekenslag in zijn huidige vorm te annuleren. :(

Maar we zouden de jins van scouts 43 niet zijn als we niet met een superleuk alternatief zouden komen: PANNENKOEKEN DELIVERY. Om alles vlot te laten verlopen, zal het evenement wel 1 weekje uitgesteld worden. Op zondag 18/10 brengen wij de versgebakken pannenkoeken gewoon tot aan uw deur of zetten dit in een pakje klaar om na de scouts mee naar huis te nemen! Na de pannenkoeken kort even op te warmen in de microgolf, kunnen jullie veilig in jullie eigen bubbel toch nog onze jins steunen!

Hoe zal het in zijn werk gaan?
Om een bestelling te plaatsen, vullen jullie het volgende google formulier volledig in: https://forms.gle/VmTQnaKAMEGQYYtZ9. Nadien zullen we via sms een bevestiging sturen met daarin de bestelling en informatie omtrent de betaling (overschrijving). Op zondag 18/10 leveren onze jins uw pannenkoeken en drankjes gewoon bij u thuis af. Suiker naar keuze zal ook toegevoegd worden in afzonderlijke potjes.

Hoeveel kost dat?
De levering is gewoon gratis. Voor een pannenkoek betaalt u 1 euro. Drankjes kunnen besteld worden aan 2 euro per blikje (cola, cola-zero, fanta, ice tea) of 1.50 euro voor een brikje (fristi, Capri-sun, cécémel).

Alvast bedankt voor jullie bestelling!
Stay safe,
De jins van 2020